لوله کارگیت معرفی مشخصات این لوله صنعتی
نوشته شده توسط : رکسانا

لوله کاروگیت

لوله و مشخصات لوله کاروگیت

Kuzeyboru از لوله های کاروگیت با قطر 100 میلی متر تا 1200 میلی متر به عنوان لوله های کاروگیت خودران یا زخم مارپیچ مطابق با استانداردهای بین المللی TS EN 13476-3 و DIN 16961-16566 ساخته می شود. همچنین ما قادر به تولید در قطر و طول های مورد نظر مطابق خواست مشتری هستیم.

لوله های زهکشی کاروگیت Kuzeyboru با قالب های خاص و کیفیت بالا برای پروژه های شما ضروری خواهد بود. برای تمام قطرهای مورد نظر خود با ما تماس بگیرید!
شما می توانید لیست قیمت لوله های کاروگیت ما را با فرمت PDF با کلیک روی و راه حل های مناسب ، بارگیری کنید ، می توانید با تماس با شماره +90 382 266 23 03 اطلاعات کسب کنید.

مزایای لوله های کاروگیت

لوله های زهکشی کاروگیت Kuzeyboru به دلیل مقاومت دنده بالا ، مقاومت در برابر خوردگی در اثر پلی اتیلن ، ویژگی آب بندی کامل ، عمر 50 ساله ، ترکیب آلی مقاوم در برابر خوردگی ، سطح داخلی صاف ، حمل و نقل آسان ، صرفه جویی و صرفه جویی در زمان تخم گذاری .

لوله Kuzeyboru با ساختار اقتصادی تر ، قوی تر و مطمئن تر ، راه حل های مناسبی را برای پروژه های شما ارائه می دهد. برای بهره مندی از لوله های کاروگیت Kuzeyboru لطفا با لیست قیمت لوله های موجدار 2020 تماس بگیرید.

سیستم های پیشرفته زهکشی

به لطف انعطاف پذیری لوله کاروگیت Kuzeyboru ، تحت تأثیر شرایطی مانند ضربه ، بار ترافیکی ، زلزله ، لغزش زمین شکسته نمی شود. حتی اگر کف باشد ، با برداشتن از آن ناحیه شکسته نمی شود. این نشت نمی کند زیرا از دو واشر در نصب لوله های کاروگیت Kuzeyboru استفاده می شود.

با توجه به مقاومت بالای سایش ، لوله حفر می شود تا آب زیرزمینی و تخلیه شود. لوله های ساخته شده از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند لطفا لوله زهکشی Kuzeyboru را با قطرهای مناسب برای سفتی ، دوام ، پروژه های سازه انعطاف پذیر خود انتخاب کنید.

برنامه های لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت Kuzeyboru در برابر جریان مقاوم هستند زیرا پلاستیک ها صاف هستند و مایعات با سرعت پر شدن بیشتر جریان می یابد. این امر با انتخاب گروه قطر کمتری در پروژه ، هزینه های پروژه را کاهش می دهد. لوله های کاروگیت بسیار قوی تر از سایر لوله ها هستند ، حمل آنها آسان است و در هنگام مونتاژ به استفاده از ماشین های کار بزرگ احتیاج ندارد. هیچ ضرر محصول در حین کاربرد وجود ندارد. انواع قطعات اتصال امکان تولید محصول ویژه این پروژه را فراهم می کند.

لوله های کاروگیت Kuzeyboru با قیمت رقابتی ، کیفیت و کاربرد آسان آن به شما می رسند. می توانید از طریق جدول وزن لوله های کاروگیت Kuzeyboru و وب سایت دیگر ما به ما برسید.

مزایای لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت از مواد اولیه پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. آنها عمر 50 سال تضمینی دارند و می توانند 100 سال استفاده شوند. از آنجایی که پلاستیک ها از نظر هیدرولیک صاف هستند از مقاومت بالایی در برابر جریان برخوردار هستند و سیال با سرعت پرشدگی بیشتری جریان می یابد. این مزیت برای کاهش هزینه های پروژه با انتخاب گروه قطر کمتری در پروژه است.

روش های اتصال لوله های کاروگیت


لوله های کاروگیت Kuzeyboru با اطمینان در پروژه های خود با قیمت بالا و کیفیت بالا استفاده می شوند. آنها همچنین با روش های اتصال لوله کاروگیت آسان هستند. سه روش برای ترکیب لوله های کاروگیت Kuzeyboru استفاده می شود.

اینها؛

• با نوع پرکننده و واشر واشر

• نوع اتصال و واشر

• نوع اتصال الکتروفیوژن

با استفاده از این روشها می توان لوله ها را با هم ترکیب کرد.

با استفاده از روش پخت و پز خود پرکننده و مهر و موم

واشرها در حلقه اول قسمت سوکت لوله قرار می گیرند. طرف دیگر با دست (یا با استفاده از اهرم) محکم شده و به پروژکتور دوم لوله وصل می شود. شکل نهایی واشر باید به گونه ای باشد که هنگام اتصال مهر و موم در خارج از آن باقی بماند. قبل از نصب ، از مواد واشر مانند صابون یا سیلیکون برای سازگاری در قسمتهای درزگیر یا قابل اتصال استفاده شود.

مواد و ویژگی های RAW موجدار لوله های کاروگیت


لوله های کاروگیت از مواد اولیه پلی پروپیلن و پلی اتیلن در گروه پلی اتیلن تولید می شوند. لوله کاروگیت Kuzeyboru؛ از جنس ماده اولیه می توان پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید کرد. مقدار مقاومت حلقه در ضخامت دیواره یکسان بیشتر است زیرا در پلی پروپیلن بالاتر است. چگالی مواد اولیه و ساختار کریستال پلی اتیلن براساس درصد به 3 گروه اصلی تقسیم می شود.

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE)

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) Hdpe نزدیکترین گونه به پلی اتیلن خالص شیمیایی است. HDPE مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر بسیاری از محصولات شیمیایی و حلالها نشان می دهد. در زمینه خود HDPE به دلیل عملکرد بالای اقتصادی و مقاومت طولانی مدت در مقایسه با سایر مواد اولیه ، بیشترین محصول را دارد. مواد خام پلی پروپیلن

 





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: