آشنایی بیشتر با لوله های کاروگیت یا دوجداره
نوشته شده توسط : رکسانا

لوله کاروگیت

مشخصات لوله های دوجداره کاروگیت

منطقه کاربرد لوله کاروگیت
برنامه زیرساخت
- در سیستم آبیاری
- خطوط فاضلاب و اتصالات مسکونی
- آب باران
- کاربردهای صنعتی
- سیستم های زهکشی
- گیاهان تصفیه
- جاذبه در سیستم انتقال آب استفاده می شود.

ویژگی های لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت؛ استحکام بالا به دلیل استحکام دنده بالا ، مقاومت در برابر خوردگی در اثر پلی اتیلن ، آب بندی کامل ، عمر 50 ساله ، ترکیب ارگانیک مقاوم در برابر سایش ، سطح داخلی صاف ، به راحتی قابل حمل و لوله هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی گذاشته می شوند.
اگر مواد را بررسی کنیم؛
- لوله های کاروگیت مقاومت بسیار خوبی در برابر ساییدگی بالا و مواد شیمیایی ایجاد می کند.
- با تشکر از طراحی بیرونی و دنده هایی که در برابر بارهای سنگین مقاوم هستند. لوله های کاروگیت لوله ای با بیشترین مقاومت در برابر بار و حرکت زمین است.
- نقدینگی خاک در زیر لوله های آب زیرزمینی ، که در تاریخ در برابر فشار و استرس ناشی از آن شناخته شده است ، مقاومت لوله است.
- لوله های کاروگیت دارای وزن سبک هستند ، به راحتی قابل حمل هستند زیرا به دلیل عدم وجود این ساختار نیازی به تجهیزات و نیروی انسانی خاص ، تا قطر مشخص نیست.
- لوله های کاروگیت Hdpe دارای یک روش اتصال آسان است ، آنها دامپزشک را مخلوط می کنند تا آستین آب بندی واشر را خفه کنند.
- لوله های کاروگیت Hdpe دارای فشار آب بندی تا 0.5 بار است.
- لوله های کاروگیت Hdpe تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد.
- سطوح داخلی به هر رنگ قابل تولید است.
- از ویژگی های لوله های کاروگیت پلی اتیلن باید عملکرد خود را برای سالهای بسیاری انجام دهد بدون اینکه تحت تأثیر شرایط محیطی باشد. پلی اتیلن مهمترین ویژگی است. زمین لوله های کاروگیت انعطاف پذیر برای حرکت حتی در برابر زلزله زدگان است. آنها همچنان در برابر مواد خام شیمیایی غالب هستند. تلفات اصطکاک به حداقل می رسد و دچار خوردگی نمی شوند. لوله پلاستیکی کاروگیت مقرون به صرفه است؛ حمل و نقل ، صرفه جویی در نیروی کار و زمان با توجه به سالها زندگی می تواند به صورت یکپارچه لوله دو جداره موجدار یک گزینه اقتصادی و ضروری باشد.

لوله های کاروگیت برای سالها در کشورهای پیشرو اروپا ، ایالات متحده و ژاپن مورد استفاده قرار می گرفت. از مقاومت فشاری بالایی برخوردار بوده و لوله بیرونی دنده ای شده و دارای ظاهر گرد است. EN 13476-1 و DIN 16961-16566 مطابق با تولید لوله های کاروگیت استاندارد hdpe به همراه فناوری های در حال توسعه در کلیه پروژه های جدید که اکنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ساخته شده است. از لوله های کاروگیت Twin Wall معمولاً برای انتقال پساب استفاده می شود و فاضلاب یکی از بزرگترین دلایل ترجیح مقاومت و اقتصاد بالا است. سیستم دنده روی سطح بیرونی لوله کاروگیت برای بهبود مقاومت در برابر لوله فشار خارجی استفاده می شود. مراجعه به سایر لوله های پلاستیکی مقاومت شیمیایی یکی از مهمترین خصوصیات لوله های کاروگیت است ، لوله ما در برابر سایش و مقاومت در برابر مواد شیمیایی بالا مقاوم است.

مزایای استفاده از لوله های کاروگیت:

لوله های کاروگیت سازه و سازه زخم مارپیچی به دلیل اینکه لوله های کاروگیت تولید دوام و کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. با توجه به سرعت جریان صاف برای لوله های موجدار ، باعث می شود مایع انتقال در قطر لوله کوچکتر باشد.
- همچنین به دلیل داشتن قطر بزرگ لوله های موجدار ضریب اصطکاک کم باعث ایجاد رسوب و آوار در لوله های کاروگیت نمی شود.
- مقاومت در برابر ترک و ضربه بسیار عالی است.
- دارای شکل اتصال چندگانه پروژه را تسهیل می کند.
- در محل به دلیل وجود کربن سیاه از تابش اشعه ماوراء بنفش تحت تأثیر قرار نمی گیرد.
- اجرای پروژه تحکیم در محل انجام خواهد شد.
- قسمت داخلی برای تولید پلی اتیلن ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر سایش نشان می دهد.
- از آنجا که استحکام بالای لوله های کاروگیت Hdpe موجدار لوله حمل و نصب آسان است ، نگهداری سریع ، حمل و نقل ، کار و نصب اقتصادی است. هزینه های عملیاتی کم است. دیگر لوله های کاروگیت کاروگیت با هزینه کمترین.

مواد اولیه و مشخصات لوله های کاروگیت

لوله های فاضلاب محصولی است که از مواد پلی پروپیلن و پلی اتیلن در گروه Polyolefin تولید شده است. لوله کاروگیت تا قطر 450 میلی متر. پلی اتیلن و پلی پروپیلن که از مواد اولیه تولید می شوند ، لوله های کاروگیت کویل از پلی اتیلن ساخته می شوند. بیشتر ترجیح داده می شود زیرا همان مقدار مقاومت حلقه پلی پروپیلن با ضخامت دیواره بالاتر است. روش نورد با Ø 500 میلی متر و قطر لوله تولید می شود. با توجه به درصد چگالی پلی اتیلن و ساختار کریستالی به سه گروه اصلی تقسیم می شوند.

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)
• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE)
• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)
پلی اتیلن با چگالی بالا نزدیکترین پلی اتیلن از نظر شیمیایی خالص است. HDPE در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و حلالها مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارد.
ترجیحی که محصولات مرتبط با اطلاعات دقیق در مورد صفحه و اتصالات لوله و اتصالات پلی اتیلن HDPE ، RAW MATERIAL OF POLYETHYLENE ، تمام جزئیات مربوط به پلی اتیلن تحت عنوان PIPE و شکل گیری عملکرد بالا را در مقایسه با سایر گونه های خام در زمینه خود و همچنین اقتصاد به دلیل مقاومت طولانی مدت تا زمانی که شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد مدت زمان پیدا کنید.
نوع اول: هموپلیمر پلی پروپیلن: مولکولهای تولید شده از پروپیلن و اتیلن هیچ سهمی ندارند. بنابراین به دلیل داشتن کیف نرم با هموپلیمر پلی پروپیلن نرم که در تولید موادی مانند کیسه های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دوم: کوپلیمر پلی پروپیلن بلوکو: سهم اتیلن (3٪) مواد اولیه است. Mukavvemet دمای مواد اولیه در تولید لوله پلاستیکی برای استفاده فقط در خطوط آب سرد استفاده می شود.
نوع سوم: کپلیمر تصادفی پلی پروپیلن: باز هم ، این یک سهم اتیلن مواد خام است. مقدار اتیلن بین 3-7٪ است. 4 مناطق برنامه مکان هایی هستند که فشار زیاد و مقادیر درجه حرارت بسیار بالاتر وجود دارد. تمام جزئیات مربوط به مولکول پروپیلن مواد اولیه پلی پروپیلن حاصل از انتهای مواد نفتی ، مولکول های بزرگتری را با افزودن انتهای بدست آمده از پلیمریزاسیون یک ماده سفید بدست می آورند ، تشکیل اطلاعات مربوط به زمان تا زمان استفاده از لوله های PPRC و صفحه اتصالات "مواد اولیه پلی پروپیلن و خواص "شما را در زیر پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: