نوشته شده توسط : رکسانا

از کجا لوله پلی اتیلن بخرم؟

 

آیا کشاورز هستید و یا مهندس تامین مواد و تاسیسات؟ در هر صورت امروزه در هر شهری حداقل یک تولید کننده لوله پلی اتیلن وجود دارد.در هر شهری یک کارخانه تولید لوله پلی اتیلن با خط تولید وجود دارد.

اگر هم در یک شهری مانند کرج، خط تولید و کارخانه لوله پلی اتیلن وجود نداشته باشد، می توانید از توزیع کننده لوله را تهیه کنید.

این مطلب راهنمای کاملی برای خرید لوله پلی اتیلن است (طوری که کاملا برایتان به صرفه باشد و گران نخرید)!

چطور کارخانه لوله پلی اتیلن در شهرم را پیدا کنم؟

با جستجو در گوگل می توانید کارخانه موجود در شهرتان را پیدا کنید! مثلا اگر در شهر اصفهان هستید، می توانید جستجویتان را به این ترتیب انجام دهید "کارخانه لوله پلی اتیلن اصفهان"

آیا به وبسایت های اینترنتی لوله می توان اعتماد کرد؟

در حالت کلی بله! معمولا کارخانه داران لوله پلی اتیلن برای اعتبار نام برند خود وبسایت ثبت می کنند.همچنین برخی نیز وجود دارند که به صادرات لوله پلی اتیلن و کاروگیت می پردازند.

پس بنابراین برای رونق کارشان و معتبر شدن روی به فعالیت در فضای جهانی می آورند.می توانید با جستجوی کلمه "polyethylene pipe" یک وبسایت ایرانی را در نتایج جستجو ببینید.

مراقب واسطه ها باشید!

البته در بسیاری از موارد وبسایت های فروش لوله پلی اتیلن، کسانی نیستند که مستقیما آن را تولید و عرضه می کنند!

1این ها افرادی هستند که به صورت واسطه ای لوله ها را می فروشند!

اگر بخواهم واضح تر حرف بزنم باید بگویم که برخی از افراد وجود دارند که از طریق وبسایت ها شما را جذب می کنند و هیچ کجای کارشان هم عیبی ندارد.اما مثلا سفارش 100 متر لوله پلی اتیلن 32 میلیمتری را از شما گرفته و سپس همان سفارش را به یک کارخانه می دهند و از طریق آن لوله را تامین می کنند!

این وسط حاشیه سودی هم برایشان به ازای فروش هر متر به دست می آید!

این کار هیچ اشکالی ندارد و همه واسطه ها کلاه بردار نیستند!

اما گاها افرادی سودجو نیز وجود دارند که می توانند برایتان دردسر ساز باشند!

فروش لوله غیر استاندارد به اسم استاندارد!

البته در نگاه اول نباید کلمه "لوله پلی اتیلن غیر استاندارد" را به عنوان یک کلمه با بار منفی در نظر داشته باشید.غیر استاندارد بودن یک لوله دلیل بر بد بودن آن نیست و در بسیاری از مواقع مانند کاورهای محافظ سیم های برقی، از لوله های پلی اتیلنی غیر استاندارد استفاده می شود.

اما از لوله های استاندارد برای انتقال آب آشامیدنی، کشاورزی ، صنعت، پزشکی و ... استفاده می شود!

در این موارد نمی توان از لوله های غیر استاندارد استفاده کرد.بنابراین مراقب باشید در هنگام خرید، لوله پلی اتیلن غیر استاندارد را به شما به عنوان یک لوله استاندارد نفروشند.

از کجا بفهمم لوله ای که می خرم استاندارد است؟

در سراسر ایران آزمایشگاه هایی به اسم آزمایشگاه همکار وجود دارد! این آزمایشگاه ها کارشان این است که لوله ها را بر اساس معیار و کاربردشان می سنجند و به شما می گوشند که دقیقا چه متریالی داخل این لوله ها استفاده شده است! یک لوله پلی اتیلن می تواند (pe100 بالاترین کیفیت مواد پلیمری) ، pe80 با کیفیت متوسط و pe63 با کیفیت پایین باشد.

در آزمایشگاه ها تست مقاومت در برابر حریق و آتشسوزی و ... بر روی لوله ها انجام می شود و دقیقا مشخص می شود لوله چه مقدار عمر می کند و چقدر دوام دارد.

غیر از این موارد، لوله ها به صورت کلاف و شاخه ای تولید و می شوند و مشخصات SDR ، PN و گاها میزان فشار بار و دبی روی آن ها مشخص است.بنابراین اگر بدانید دقیقا این المان ها به چه معنی هستند، می توانید مطمئن باشید که لوله ای که خریده اید، استاندارد است!

از کجا بفهمم لوله پلی اتیلنی که می خرم همان چیزی است که برای کارم مناسب است؟

آیا برای آبیاری بارانی لوله پلی اتیلن می خواهید؟ آیا می دانید اگر فشار آب درون لوله تان در این مورد بالا باشد، به جای سایز 32 باید از سایز 75 یا 63 استفاده کنید؟

آیا برای انتقال آب از بالای کوه به استخر به لوله نیاز دارید؟ آیا می خواهید از لوله اصلیتان انشعابات متعدد بگیرید؟ از کجا مطمئن هستید که از لوله سایز 110 چه انشعاباتی باید بگیرید و چگونه آن را به یکدیگر متصل کنید؟

توضیح این مورد بسیار مفصل است.اگر می خواهید دقیقا کاربرد های هر سایز و موارد استفاده از آن ها در صنایع و فیلد های مختلف مشاهده کنید، لازم است تا یک مقاله در این باره بخوانید!

 

برای شناخت بهتر لوله های پلیمری پلی اتیلن و خرید بهتر و سه صرفه تر لازم است ابتدا بدانید...

لوله پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن (PE) ماده گرمانرم است که از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می شود. لوله پلاستیکی PE با اکستروژن در اندازه های مختلف از سایز ½ "تا 63" ساخته می شود. PE در سیم پیچ های نورد با طول های مختلف و یا با طول های مستقیم تا 40 فوت موجود است. به طور کلی قطرهای کوچک(کلاف) و قطرهای بزرگ (> 6 "OD) دارای طول مستقیم (یا بصورت شاخه ای) هستند. لوله PE در انواع مختلفی از ضخامت دیواره بر اساس سه سیستم اندازه گیری مشخص وجود دارد:

 

اندازه لوله بر اساس قطر خارجی (DR)

اندازه لوله آهن در داخل قطر ، شناسه IPS (SIDR)

اندازه لوله مسی قطر خارج (CTS)

لوله پلی اتیلن در اشکال و رنگهای مختلف مانند موارد زیر موجود است:

 

  • لوله اکستروژن تک رنگ یا سیاه
  • لوله مشکی با رنگ آمیزی همسان
  • لوله مشکی یا طبیعی با لایه رنگی یکسان

مزیت استفاده از پلی اتیلن و محصولات لوله پلیمری | پایداری (ساختمان سبز)

یکی از مزایای قابل توجه لوله پلاستیکی تأثیر کم محیطی آن در مقایسه با سایر مواد است.

موارد استفاده و برنامه ها

لوله PE مزایای مشخصی را به عنوان ماده لوله کشی ارائه می دهد:

  • سبک وزن
  • انعطاف پذیری
  • مقاومت شیمیایی
  • مقاومت کلی
  • طول عمر

 

این مزایا آن را به یک لوله لوله ایده آل برای طیف گسترده ای از برنامه ها مانند سرویس های آب آشامیدنی یا خطوط توزیع ، توزیع گاز طبیعی ، آبیاری قطره ای و بارانی (به طور کلی آبیاری تحت فشار) ، فاضلاب ، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل می کند. مواد پلی اتیلنی معمولاً در برابر بیشتر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند.

از پلی اتیلن می توان در دمای پایین و بدون خطر خرابی شکننده استفاده کرد. بنابراین ، یک کاربرد اصلی برای برخی فرمولاسیون های لوله کشی پلی اتیلن ، برای کاربردهای انتقال حرارت در دمای پایین مانند گرمایش کف تابشی ، ذوب برف ، تفرجگاه ها و لوله کشی پمپ حرارت زمین گرمایی است.

وضعیت استاندارد

لوله های پلی اتیلنی در اکثراستاندارد ها و لوله کشی مدل به عنوان لوله کشی لوله کشی قابل قبول برای خدمات آب ، زهکشی و برنامه های فاضلاب شناخته شده است. پذیرش و نصب سیستم های لوله کشی PE را با استاندراد های محلی که صلاحیت آن را دارند تأیید کنید (مانند اداره استاندارد).

لینک منبع وبسایت ویرگول : از کجا لوله پلی اتیلن بخرم؟



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رکسانا

لوله کاروگیت

مشخصات لوله های دوجداره کاروگیت

منطقه کاربرد لوله کاروگیت
برنامه زیرساخت
- در سیستم آبیاری
- خطوط فاضلاب و اتصالات مسکونی
- آب باران
- کاربردهای صنعتی
- سیستم های زهکشی
- گیاهان تصفیه
- جاذبه در سیستم انتقال آب استفاده می شود.

ویژگی های لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت؛ استحکام بالا به دلیل استحکام دنده بالا ، مقاومت در برابر خوردگی در اثر پلی اتیلن ، آب بندی کامل ، عمر 50 ساله ، ترکیب ارگانیک مقاوم در برابر سایش ، سطح داخلی صاف ، به راحتی قابل حمل و لوله هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی گذاشته می شوند.
اگر مواد را بررسی کنیم؛
- لوله های کاروگیت مقاومت بسیار خوبی در برابر ساییدگی بالا و مواد شیمیایی ایجاد می کند.
- با تشکر از طراحی بیرونی و دنده هایی که در برابر بارهای سنگین مقاوم هستند. لوله های کاروگیت لوله ای با بیشترین مقاومت در برابر بار و حرکت زمین است.
- نقدینگی خاک در زیر لوله های آب زیرزمینی ، که در تاریخ در برابر فشار و استرس ناشی از آن شناخته شده است ، مقاومت لوله است.
- لوله های کاروگیت دارای وزن سبک هستند ، به راحتی قابل حمل هستند زیرا به دلیل عدم وجود این ساختار نیازی به تجهیزات و نیروی انسانی خاص ، تا قطر مشخص نیست.
- لوله های کاروگیت Hdpe دارای یک روش اتصال آسان است ، آنها دامپزشک را مخلوط می کنند تا آستین آب بندی واشر را خفه کنند.
- لوله های کاروگیت Hdpe دارای فشار آب بندی تا 0.5 بار است.
- لوله های کاروگیت Hdpe تعمیر و نگهداری را ارائه می دهد.
- سطوح داخلی به هر رنگ قابل تولید است.
- از ویژگی های لوله های کاروگیت پلی اتیلن باید عملکرد خود را برای سالهای بسیاری انجام دهد بدون اینکه تحت تأثیر شرایط محیطی باشد. پلی اتیلن مهمترین ویژگی است. زمین لوله های کاروگیت انعطاف پذیر برای حرکت حتی در برابر زلزله زدگان است. آنها همچنان در برابر مواد خام شیمیایی غالب هستند. تلفات اصطکاک به حداقل می رسد و دچار خوردگی نمی شوند. لوله پلاستیکی کاروگیت مقرون به صرفه است؛ حمل و نقل ، صرفه جویی در نیروی کار و زمان با توجه به سالها زندگی می تواند به صورت یکپارچه لوله دو جداره موجدار یک گزینه اقتصادی و ضروری باشد.

لوله های کاروگیت برای سالها در کشورهای پیشرو اروپا ، ایالات متحده و ژاپن مورد استفاده قرار می گرفت. از مقاومت فشاری بالایی برخوردار بوده و لوله بیرونی دنده ای شده و دارای ظاهر گرد است. EN 13476-1 و DIN 16961-16566 مطابق با تولید لوله های کاروگیت استاندارد hdpe به همراه فناوری های در حال توسعه در کلیه پروژه های جدید که اکنون به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ساخته شده است. از لوله های کاروگیت Twin Wall معمولاً برای انتقال پساب استفاده می شود و فاضلاب یکی از بزرگترین دلایل ترجیح مقاومت و اقتصاد بالا است. سیستم دنده روی سطح بیرونی لوله کاروگیت برای بهبود مقاومت در برابر لوله فشار خارجی استفاده می شود. مراجعه به سایر لوله های پلاستیکی مقاومت شیمیایی یکی از مهمترین خصوصیات لوله های کاروگیت است ، لوله ما در برابر سایش و مقاومت در برابر مواد شیمیایی بالا مقاوم است.

مزایای استفاده از لوله های کاروگیت:

لوله های کاروگیت سازه و سازه زخم مارپیچی به دلیل اینکه لوله های کاروگیت تولید دوام و کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. با توجه به سرعت جریان صاف برای لوله های موجدار ، باعث می شود مایع انتقال در قطر لوله کوچکتر باشد.
- همچنین به دلیل داشتن قطر بزرگ لوله های موجدار ضریب اصطکاک کم باعث ایجاد رسوب و آوار در لوله های کاروگیت نمی شود.
- مقاومت در برابر ترک و ضربه بسیار عالی است.
- دارای شکل اتصال چندگانه پروژه را تسهیل می کند.
- در محل به دلیل وجود کربن سیاه از تابش اشعه ماوراء بنفش تحت تأثیر قرار نمی گیرد.
- اجرای پروژه تحکیم در محل انجام خواهد شد.
- قسمت داخلی برای تولید پلی اتیلن ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر سایش نشان می دهد.
- از آنجا که استحکام بالای لوله های کاروگیت Hdpe موجدار لوله حمل و نصب آسان است ، نگهداری سریع ، حمل و نقل ، کار و نصب اقتصادی است. هزینه های عملیاتی کم است. دیگر لوله های کاروگیت کاروگیت با هزینه کمترین.

مواد اولیه و مشخصات لوله های کاروگیت

لوله های فاضلاب محصولی است که از مواد پلی پروپیلن و پلی اتیلن در گروه Polyolefin تولید شده است. لوله کاروگیت تا قطر 450 میلی متر. پلی اتیلن و پلی پروپیلن که از مواد اولیه تولید می شوند ، لوله های کاروگیت کویل از پلی اتیلن ساخته می شوند. بیشتر ترجیح داده می شود زیرا همان مقدار مقاومت حلقه پلی پروپیلن با ضخامت دیواره بالاتر است. روش نورد با Ø 500 میلی متر و قطر لوله تولید می شود. با توجه به درصد چگالی پلی اتیلن و ساختار کریستالی به سه گروه اصلی تقسیم می شوند.

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)
• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE)
• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)
پلی اتیلن با چگالی بالا نزدیکترین پلی اتیلن از نظر شیمیایی خالص است. HDPE در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و حلالها مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارد.
ترجیحی که محصولات مرتبط با اطلاعات دقیق در مورد صفحه و اتصالات لوله و اتصالات پلی اتیلن HDPE ، RAW MATERIAL OF POLYETHYLENE ، تمام جزئیات مربوط به پلی اتیلن تحت عنوان PIPE و شکل گیری عملکرد بالا را در مقایسه با سایر گونه های خام در زمینه خود و همچنین اقتصاد به دلیل مقاومت طولانی مدت تا زمانی که شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد مدت زمان پیدا کنید.
نوع اول: هموپلیمر پلی پروپیلن: مولکولهای تولید شده از پروپیلن و اتیلن هیچ سهمی ندارند. بنابراین به دلیل داشتن کیف نرم با هموپلیمر پلی پروپیلن نرم که در تولید موادی مانند کیسه های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دوم: کوپلیمر پلی پروپیلن بلوکو: سهم اتیلن (3٪) مواد اولیه است. Mukavvemet دمای مواد اولیه در تولید لوله پلاستیکی برای استفاده فقط در خطوط آب سرد استفاده می شود.
نوع سوم: کپلیمر تصادفی پلی پروپیلن: باز هم ، این یک سهم اتیلن مواد خام است. مقدار اتیلن بین 3-7٪ است. 4 مناطق برنامه مکان هایی هستند که فشار زیاد و مقادیر درجه حرارت بسیار بالاتر وجود دارد. تمام جزئیات مربوط به مولکول پروپیلن مواد اولیه پلی پروپیلن حاصل از انتهای مواد نفتی ، مولکول های بزرگتری را با افزودن انتهای بدست آمده از پلیمریزاسیون یک ماده سفید بدست می آورند ، تشکیل اطلاعات مربوط به زمان تا زمان استفاده از لوله های PPRC و صفحه اتصالات "مواد اولیه پلی پروپیلن و خواص "شما را در زیر پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رکسانا

لوله کاروگیت

لوله و مشخصات لوله کاروگیت

Kuzeyboru از لوله های کاروگیت با قطر 100 میلی متر تا 1200 میلی متر به عنوان لوله های کاروگیت خودران یا زخم مارپیچ مطابق با استانداردهای بین المللی TS EN 13476-3 و DIN 16961-16566 ساخته می شود. همچنین ما قادر به تولید در قطر و طول های مورد نظر مطابق خواست مشتری هستیم.

لوله های زهکشی کاروگیت Kuzeyboru با قالب های خاص و کیفیت بالا برای پروژه های شما ضروری خواهد بود. برای تمام قطرهای مورد نظر خود با ما تماس بگیرید!
شما می توانید لیست قیمت لوله های کاروگیت ما را با فرمت PDF با کلیک روی و راه حل های مناسب ، بارگیری کنید ، می توانید با تماس با شماره +90 382 266 23 03 اطلاعات کسب کنید.

مزایای لوله های کاروگیت

لوله های زهکشی کاروگیت Kuzeyboru به دلیل مقاومت دنده بالا ، مقاومت در برابر خوردگی در اثر پلی اتیلن ، ویژگی آب بندی کامل ، عمر 50 ساله ، ترکیب آلی مقاوم در برابر خوردگی ، سطح داخلی صاف ، حمل و نقل آسان ، صرفه جویی و صرفه جویی در زمان تخم گذاری .

لوله Kuzeyboru با ساختار اقتصادی تر ، قوی تر و مطمئن تر ، راه حل های مناسبی را برای پروژه های شما ارائه می دهد. برای بهره مندی از لوله های کاروگیت Kuzeyboru لطفا با لیست قیمت لوله های موجدار 2020 تماس بگیرید.

سیستم های پیشرفته زهکشی

به لطف انعطاف پذیری لوله کاروگیت Kuzeyboru ، تحت تأثیر شرایطی مانند ضربه ، بار ترافیکی ، زلزله ، لغزش زمین شکسته نمی شود. حتی اگر کف باشد ، با برداشتن از آن ناحیه شکسته نمی شود. این نشت نمی کند زیرا از دو واشر در نصب لوله های کاروگیت Kuzeyboru استفاده می شود.

با توجه به مقاومت بالای سایش ، لوله حفر می شود تا آب زیرزمینی و تخلیه شود. لوله های ساخته شده از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند لطفا لوله زهکشی Kuzeyboru را با قطرهای مناسب برای سفتی ، دوام ، پروژه های سازه انعطاف پذیر خود انتخاب کنید.

برنامه های لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت Kuzeyboru در برابر جریان مقاوم هستند زیرا پلاستیک ها صاف هستند و مایعات با سرعت پر شدن بیشتر جریان می یابد. این امر با انتخاب گروه قطر کمتری در پروژه ، هزینه های پروژه را کاهش می دهد. لوله های کاروگیت بسیار قوی تر از سایر لوله ها هستند ، حمل آنها آسان است و در هنگام مونتاژ به استفاده از ماشین های کار بزرگ احتیاج ندارد. هیچ ضرر محصول در حین کاربرد وجود ندارد. انواع قطعات اتصال امکان تولید محصول ویژه این پروژه را فراهم می کند.

لوله های کاروگیت Kuzeyboru با قیمت رقابتی ، کیفیت و کاربرد آسان آن به شما می رسند. می توانید از طریق جدول وزن لوله های کاروگیت Kuzeyboru و وب سایت دیگر ما به ما برسید.

مزایای لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت از مواد اولیه پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارند. آنها عمر 50 سال تضمینی دارند و می توانند 100 سال استفاده شوند. از آنجایی که پلاستیک ها از نظر هیدرولیک صاف هستند از مقاومت بالایی در برابر جریان برخوردار هستند و سیال با سرعت پرشدگی بیشتری جریان می یابد. این مزیت برای کاهش هزینه های پروژه با انتخاب گروه قطر کمتری در پروژه است.

روش های اتصال لوله های کاروگیت


لوله های کاروگیت Kuzeyboru با اطمینان در پروژه های خود با قیمت بالا و کیفیت بالا استفاده می شوند. آنها همچنین با روش های اتصال لوله کاروگیت آسان هستند. سه روش برای ترکیب لوله های کاروگیت Kuzeyboru استفاده می شود.

اینها؛

• با نوع پرکننده و واشر واشر

• نوع اتصال و واشر

• نوع اتصال الکتروفیوژن

با استفاده از این روشها می توان لوله ها را با هم ترکیب کرد.

با استفاده از روش پخت و پز خود پرکننده و مهر و موم

واشرها در حلقه اول قسمت سوکت لوله قرار می گیرند. طرف دیگر با دست (یا با استفاده از اهرم) محکم شده و به پروژکتور دوم لوله وصل می شود. شکل نهایی واشر باید به گونه ای باشد که هنگام اتصال مهر و موم در خارج از آن باقی بماند. قبل از نصب ، از مواد واشر مانند صابون یا سیلیکون برای سازگاری در قسمتهای درزگیر یا قابل اتصال استفاده شود.

مواد و ویژگی های RAW موجدار لوله های کاروگیت


لوله های کاروگیت از مواد اولیه پلی پروپیلن و پلی اتیلن در گروه پلی اتیلن تولید می شوند. لوله کاروگیت Kuzeyboru؛ از جنس ماده اولیه می توان پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید کرد. مقدار مقاومت حلقه در ضخامت دیواره یکسان بیشتر است زیرا در پلی پروپیلن بالاتر است. چگالی مواد اولیه و ساختار کریستال پلی اتیلن براساس درصد به 3 گروه اصلی تقسیم می شود.

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی متوسط ​​(MDPE)

• مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) Hdpe نزدیکترین گونه به پلی اتیلن خالص شیمیایی است. HDPE مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر بسیاری از محصولات شیمیایی و حلالها نشان می دهد. در زمینه خود HDPE به دلیل عملکرد بالای اقتصادی و مقاومت طولانی مدت در مقایسه با سایر مواد اولیه ، بیشترین محصول را دارد. مواد خام پلی پروپیلن

 



:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد